piątek, 20 stycznia 2017

Wszystko na nie ;) - stylizacja




Od kiedy pamiętam zawsze odbiegałam od rówieśniczek i to nie tylko z racji większych gabarytów, zawsze ubierałam się wyzywająco, dla niektórych wręcz wulgarnie. Non stop słyszałam, że coś jest zbyt obcisłe, za krótkie, za duży dekolt i mimo tej krytyki pozostawałam przy swoim. 

Już jako 15-latka uwielbiałam skórzane (czytaj skajowe) ubrania i chyba nigdy z tego nie wyrosnę ;), pewnie jako 80 latka nadal będę biegać w obcasach, z dekoltem do pępka i skórzanej mini :D o ie zdrowie pozwoli.

Ktoś może mi zarzucić brak stylu, klasy... ba nawet nazwać ubogą wersją Dody z nadwagą :P i co z tego? Nic taka jestem i nie będę na siłę przystosowywać się do tego co przez większość uważane jest za normę. Taka jestem i jestem z tego cholernie dumna. Bo wolę być inna, niż przeciętna.

Tak więc dziś za krótka, zbyt obcisła i bardzo w moim stylu sukienka z elementami z eko skóry.















8 komentarzy:

  1. A nie myślałaś o skórzanych spodniach albo legginsach? Wiele dziewczyn o bardziej rubensowskich kształtach je nosi.
    W tej stylizacji brakuje mi czegoś wokół szyi-np łańcuszka-bandanki-wedle uznania ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety póki co nie znalazłam skórzanych spodni, które by dobrze na mnie leżały 😉. Co do ozdoby na szyję to jakoś nie mogłam się zdecydować i zostawiłam bez, nie chcąc przesadzić.
      Dzięki za wyrażenie opinii 😊

      Usuń
  2. Super :) kiedy nowe wpisy ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej w ten weekend, ale nie obiecuje nic na 100%.

      Usuń
  3. Fajne rajstopy , szukałam takich od dawna, co to za firma i ile mają den ?
    Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze pamiętam to kupiłam je w Lidlu, na jakiejś promocji gazetkowej. Lubię ich rajstopy i zawsze kupuje zapas. Są dobre jakościowo i mają długie nogawki co przy moim wzroście i gabarytach jest dużym plusem.

      Usuń
  4. Wszystko fajnie pięknie tylko proszę zmień te rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń