niedziela, 1 stycznia 2017

Noworocznie...

Dzień dobry, a w sumie dobry wieczór. W Nowy Rok postanowiłam wejść z nową siłą i pozytywną energią... Żadnego użalania się nad sobą, będę panią własnego losu i będę szczęśliwa...

Prócz tych ambitnych planów noworocznych mam kilka bardziej realnych i takich codziennych:

-uśmiechać się do siebie
-powtarzać sobie, że jestem piękna i wyjątkowa
-na nowo polubić się z sukienkami i obcasami na co dzień
-sama decydować o tym jak wygląda moje życie , zamiast zdawać się na los

To tak pokrótce...

Także tutaj mam zamiar zaglądać częściej jak do tej pory, dlatego pierwszy wpis pojawia się właśnie dzisiaj. 
Dziś postawiłam na szarości i sportową elegancję? Chyba tak to można nazwać...Spodnie, biała bluzka, długi sweter i skóra. Niby nic takiego ale dzięki wysokim butom i dodatkom nie jest to aż tak oczywiste. 
I tak wiem stylizacja jak milion innych w internecie ale w tym przypadku w rozmiarze 46 Udowadnia, że te większe z was/nas też mogą być eleganckie, seksowne i mieć to coś co przyciąga wzrok.
Wcale nie trzeba do tego dużych funduszy wystarczy pomysł ;)



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz