sobota, 14 stycznia 2017

Karnawałowa XL - makijaż i stylizacja




Hej, hej to znowu ja :) 
Dziś mam dla was coś na karnawał i nie tylko, stylizacja pięknie podkreślająca każdą kobiecą krągłość. Idealna dla pań z takim typem sylwetki jak mój, czyli klepsydr.

Nie napiszę wam skąd są ubrania bo za bluzeczkę posłużyła mi tunika, a spódniczka to dolna część sukienki w którą mój biust nie chciał się za żadne skarby wcisnąć ;) A jako, że tyłek się mieści to została przerobiona na spódniczkę :D

Zapraszam do podziwiania.


Do tego błyszczące granatowe smoky.








Stylizacja















2 komentarze:

  1. Ahhh przepiękna kreacja :* ale i nie tylko kreacja :) dawno nie widziałem tak zjawiskowej kobiety pełnej wdzięku i klasy:* pozdrawiam fan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie, bardzo miło czyta się takie komentarze. :*

      Usuń